HTML

A marhák blogja

Vicces videók, kritikák,kritizálások,poénos dolgok meg minden ami a marhasághoz kapcsolódik:)

Friss topikok

Vicces kép

2008.05.15. 19:58 :: bR4z1L HUN

Nos, ismét jelentkezik bR4z1L hawerotok, egy új képpel. Ma teniszedzésre tartva elmentem egy benzinkút előtt, és megláttam egy táblát. Felröhögtem. Konkrétan felröhögtem, az eladós csaj szabályszerűen elmeháborodottnak tartott, vagy rosszabbnak, azt szűrtem le a, nem túl kedves arcáról. Szóval itt a kép, és... nevetséges. Magyarország 2008, tessék sírni, vagy röhögni, vagy röhögve sírni, esetleg sírva röhögni. Ahogy tetszik. Ismétlem benzinkút, nem csak az olajárak a magasak...:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marhak.blog.hu/api/trackback/id/tr20471530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása