HTML

A marhák blogja

Vicces videók, kritikák,kritizálások,poénos dolgok meg minden ami a marhasághoz kapcsolódik:)

Friss topikok

Bevásárlás a CORA-ban

2008.08.29. 01:46 :: bR4z1L HUN

Sziasztok. Kivételesen én jelentkezek. :D. Elmesélném a mai bevásárlási élményemet a CORA-ban. Gondolom rengetegen jártatok már arra. Én anyuval mentem, ugye a sulikezdés végett kellett venni pár cuccot, pl. tolltartót, meg effélét. Leparkolunk, szépen, addig minden oké. Node, aztán olyasmi történik, amit nagyon nem szeretek, odaugrik egy gyerek, mondván (ill. írván, elővett ien lapokat) hogy én néma vagyok, és adakozzak. Na most, a srác kb. annyira volt néma mint én, elhajtottam. Egyből jön utánnam, de anyukám kórházban van, meg mittudomén. Ahhaaa, hirtelen megtanultunk beszélni ugyebár. Na mindegy. Itt már éreztem hogy valami nem fog stimmelni. Természetesen kifogtuk azt a bevásárló kocsit, ami olyan nezen fordul mint a Titanic, és amikor hozzáértél rázott mint az állat, legközelebb beszerzek egy Amper mérőt, és viszek valamit amivel lehet földelni a kocsit. Körülnéztünk a sulis cuccok között. Na, a kollekció körülbelül a legalja, legalábbis a középiskolásokra nem nagyon gondoltak, Wall-E, Spider Man, és Spongya Bobék kacsintottak vissza mindenhonnan. Jó, nehezen találtunk egy normális National Geographic-os tolltartót. Elmentünk nézni tusfürdőt is, mert az elfogyott, természetesen kifolyt ott is valami, szóval nagy korrekt volt minden. (L)(L) CORA (L)(L)

Miután túléltük a bevásárlást, jött a kegyelemdöfés: kinnt a kajáldás részen vettem egy 3 dl-s kólát. Ez 200 Forintomba került. Csak 10-esem volt. Megkérdezi a csaj, nincs kisebb, mire én sajnos nincs. Erre ő JÓPOFA VAGY. A KURVA ANYÁDAT!!!!

Szóval, jobban jártok ha befőttesgumival kötitek össze a tollaitokat, és a padra írtok. ;)

"Jó" sulikezdés mindenkinek! :Ö

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marhak.blog.hu/api/trackback/id/tr51638688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása