HTML

A marhák blogja

Vicces videók, kritikák,kritizálások,poénos dolgok meg minden ami a marhasághoz kapcsolódik:)

Friss topikok

Körlevél...a hócipőm tele

2008.09.09. 21:31 :: bR4z1L HUN

 

Sziasztok, iesmét én jelentkeznék, körlevél. Nyílván ti sem szeretitek, noos, elkészítettem egy kis elemzést ezekről...íme:

Ha megkapod ezt az üzenetet, akkor azt jelenti, hogy szerelmes vagy.

Pisti szerint: -Háát. Nézd. Megkaptam a levelet. És, mégsem vagyok szerelmes. Nemtudom, lehet hogy ti azok vagytok. Velem van a hiba...


> > >
> > >
Küld el 10 embernek 143 percen belül és >holnap lesz életed legszebb
napja!!! 

Pisti szerint: -Miért pont 143 percem van???  Mint valami internet korlátozás, vagy pannon reklám " Most csak ma 143 percet internetezhet"...

> > >
> > >

 Siess és ma éjjel akit szeretsz, az ismét szeretni fog!


5 percen belül az igaz
szerelmed hívni vagy üzenni fog.

Ma éjfélkor az igaz szerelmed rájön, hogy szeret
téged.
Valamijó fog történni veled, kb. holnap délután
13:42-kor,
bárhol vagy is.
Szóval készülj fel életed legnagyobb élményére.
Ha megtöröd a láncod, problémás kapcsolatokkal fogsz
küzdeni hátralévő életed jelentős részében.
Küldd el ezt a levelet minden ismerősödnek 15 percen belül, hogy folytasd a
láncot....

 Pisti szerint: -Álljunkcsakmeg!! Előbb még 143 percet adtál nekem. Most 15-öt?? Döntsd már el...annyira izgulok hogy nem teljesül a jóslat...


> > >
> > >


 




 

és hogy
megspórold
magadnak az érzelmi
stresszt....
Légy nagyon óvatos!

Pisti szerint: - Használjak óvszert? Kösz hogy szólsz!

Nos, ennyi lett volna. Ezt az idióóta körlevelet nem én írtam, esküszöm, úgy küldték. Ha küldenek még csinálok még ilyet. Ez amolyan premier volt. :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marhak.blog.hu/api/trackback/id/tr46656199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása